nezávislý kandidát na starostu obce Ľubochňa

S čím ste nespokojní?

Dátum 12.11.2014
Vložil Jozef Olos
Titulok Diskusia uzvaretá

Ďakujem za Vaše príspevky.

Dátum 10.10.2014
Vložil Jozef Olos
Titulok reakcie

Vážení občania.
Dovolím si reagovať na niektoré vaše otázky, tvrdenia a spôsoby komunikácie.
1. Chcel by som apelovať na všetkých, ktorí sa zapájajú alebo sa ešte len zapoja do diskusie na mojej predvolebnej www stránke, aby sa snažili komunikovať vecne, fakticky a bez osobných invektív. Verím, že potom takáto diskusia prinesie svoje pozitíva do života našej obce.
2. Na jednej strane ďakujem pánu Albínovi za to, že vníma moje doterajšie pôsobenie v obci pozitívne, ale na druhej strane:
Rozhodnutie kandidovať na starostu obce Ľubochňa bolo moje, absolútne slobodné rozhodnutie. Chcem ponúknuť svoje skúsenosti, schopnosti a sily v prospech našej obce. Nevidím, aké zosmiešnenie a pokazenie dobrej povesti by som mal zažiť svojou kandidatúrou. Práve naopak. Nebolo by zosmiešnením, keby som teraz cúvol? Nakoniec len občania Ľubochne rozhodnú, či získam ich dôveru alebo nie.
Verím a sľubujem, že vašu dôveru nesklamem.
3. Absolútne nesúhlasím s tým, že niekto tu chce rozdeľovať Ľubochňu na dobrých a zlých, na kostolníkov a nekostolníkov, športovcov a hasičov, na mladých a starých. Chcem všetkých pozvať a pritiahnuť k zveľaďovaniu a skrášľovaniu našej Ľubochne. Poďme všetci bez zvýhodňovania a diskriminácie kohokoľvek zabojovať o krajšiu a modernejšiu Ľubochňu.
4. Búdka vedľa tribúny. Neviem, či dotyčný anonym videl staré šatne a bol v nich aj reálne. Ich stav bol kritický a hygienicky nevyhovujúci. Pri rekonštrukcii sa od základov pristavila klubovňa pre 40 – 50 ľudí s krásnym výhľadom na futbalové ihrisko, pristavila sa garáž s modernými garážovými dverami. Komplet sa prerobili sprchy v jednotlivých šatniach, vytvorili sa nové priestory pre rozhodcov aj so sprchou a sociálnym zariadením + s priestorom pre práčovňu. Od základov sa vybudovali nové sociálne zariadenia pre verejnosť. Vybudoval sa nový zastrešený vstup poza budovu na tribúnu. Realizovala sa úplne nová elektroinštalácia aj so zabezpečovačkou a konvektorovým kúrením. Kanalizácia namiesto do trativodu sa odviedla do zbernej nádrže, odkiaľ ju prečerpávame do novej splaškovej kanalizácie. Vymenili sa všetky okná a dvere za plastové. Vybudoval sa nový rozhlas s ústredňou a reproduktormi. Po roku 2012 sme realizovali nový bleskozvod, ktorý, bohužiaľ , ešte nemáme ani finančne vysporiadaný. Chýba nám realizovať rekonštrukciu vonkajšej fasády a prístupové chodníky. Na fasádu zatiaľ nemáme financie, ale v týchto dňoch začíname realizovať prístupové chodníky cez zamestnanecký grand Mondi SCP cez člena výboru Petra Medža. Väčšinu prác budeme realizovať brigádnicky, vo svojom voľnom čase. Ak vám to stále pripadá ako búdka a zdá sa vám, že 65 000 € je neadekvátna suma, máte pravdu, preinvestovali sme tam ešte viac, čo sme si dali potvrdiť kvôli kontrole z obecného úradu aj súdnym znalcom. Ten vyčíslil preinvestované finančné prostriedky na šatniach na futbalovom štadióne (do roku 2012) vo výške 140 000 €. Čím je spôsobený rozdiel? - hlavne našou brigádnickou činnosťou vo voľnom čase.
5. K zbieraniu podpisov. Ja osobne som si podpisy zbieral sám. Na nikoho som netlačil, vždy som ľuďom povedal - ak chcete, môžete sa podpísať, keď nie, do ničoho vás nútiť nebudem. Niektorí odmietli, majú na to právo, prejavili svoj názor.
6. K prerozdeleniu postov v škole. O tomto verejnom tajomstve nie som informovaný. Tým, že som riaditeľ školy, obsadzovanie všetkých postov v škole je v mojej právomoci. Do dnešného dňa vždy zohrala hlavnú úlohu odbornosť a schopnosti. Nepozeral som na žiadne osobné sympatie alebo antipatie. Čo sa týka rodičovského združenia a rady školy, členov volia rodičia alebo zamestnanci, niektorých menuje zriaďovateľ školy. Ak by som sa stal starostom, na uvoľnené miesto riaditeľa školy by bolo vypísané výberové konanie, kde sa môže prihlásiť každý, kto spĺňa zákonom stanovené požiadavky. Nového riaditeľa by volila rada školy za prítomnosti zástupcov zo školského úradu a z obvodného úradu odboru školstva zo Žiliny.
5. Neviem o mojom arogantnom správaní. Ale ak náhodou na niekoho tak pôsobím, úprimne sa mu za to ospravedlňujem.
Osobne nám všetkým prajem sebadôveru pri činoch a pokoru pri rečiach.

Dátum 15.10.2014
Vložil Albín
Titulok Re:reakcie

Jozef, spoluobčan, si kresťan katolík a tvoja viera ti zakazuje klamať a ty klameš a zavádzaš nás občanov Ľubochne, povedz prečo?
Rozhodnutie kandidovať na pozíciu starostu obce Ľubochňa nebolo z Tvojej hlavy a nebolo to tvoje slobodné rozhodnutie.
Ruku na srdce, povedz občanom obce pravdu, ako to bolo, že pár mesiacov do zadu, prepáč za výraz hučali do tebe KDHáci-kostolníci, až nakoniec Ťa zlomili a dal si sa nahovoriť, že súhlasíš s kandidatúrou na starostu obce Ľubochňa na nastávajúce volebné obdobie. Poviem ti pravdu, sklamal si ma a sklamal si aj sám seba .
Píšeš, že máš skúsenosti, povedz mi aké a vysvetli to aj občanom, kde si tie skúsenosti nabral, predsa si mladý človek , rozdiel je riadiť školu a riadiť obec ako starosta a to ešte s takými kandidátmi na poslancov v obecnom zastupiteľatve, česť trom štyrom , ostatok , je to odpad obce, ktorí svojími neschopnosťami a neskúsenosťami ti nápomocní nebudú. Nie je to len o švábkobraní a podobných bezvýznamných akcií v obci.............. A na záver , vráť sa z kratšej cesty..............

Dátum 15.10.2014
Vložil Jano
Titulok Re:Re:reakcie

Albín už si trápny :-) raz Ti napíše, že je to slobodne rozhodnutie tak sa s tým zmier. A to, že išiel kandidovať? tým môže obec len získať ak vyhrá . A keď nevyhrá nič sa nedeje, len to že fakt sa na obci okrem rozkrádania nebude nič diať. To, že išiel kandidovať znamená, že išiel bojovať za lepšiu a krajšiu Ľubochňu. Teba možno sklamal lebo neurobil to čo si želáš ty, ale seba určite nesklamal.

Dátum 16.10.2014
Vložil obcan
Titulok Re:Re:reakcie

Albín prečo si nebol taký aktívny keď prvý raz za HZDS kandidoval Davidik.Koľko mal rokov,aké mal skúsenosti a už aj niekto spomínal,že tu ani navyše nebyval.
Jeho kto k tomu dotlacil.A znovu svojimi pripomienkami rozdeľujes ľudí.

Dátum 16.10.2014
Vložil občan- volič p. Olosa
Titulok Re:Re:reakcie

Albín, zabudli ste na jednu vec...toto nie je stránka o Vás, Vaše reči nie sú konštruktívne, vypúšťate tu iba slová plné neznášanlivosti....Nikto Vám nekáže Jozefa voliť...voľby sú slobodné a demokratické....takže ľudia si vyberú svojho kandidáta....a možno si ani neuvedomujete akú reklamu Jozefovi touto antikampaňou robíte:)

Dátum 16.10.2014
Vložil Určite nie ALBÍN
Titulok Re:Re:reakcie

"Milý pán" Albín. Ty si tuším jasnovidec. Vidíš ľuďom do duše, do hlavy, čítaš im myšlienky, vieš čo je pre nich najlepšie, čo a ako majú robiť. Poznáš minulosť, súčasnosť a zdá sa, že predpovedáš aj budúcnosť. Vieš kto je múdry, kto hlúpy, kto bude komu pomáhať a kto nie, kto za niečo stojí a kto je odpad. Vyzraď občanom Ľubochne kam radíš seba? Povedz čo si už pre Ľubochňu a Ľubochňanov urobil ty konkrétne za svoj "dlhý" život. A čo ťa núti písať takéto veci a urážať ľudí? Žeby strach!? Skrývaš sa za meno Albín, ale ty si vlastne Matuzalem. Alebo Matudávidík???

Dátum 16.10.2014
Vložil Albín
Titulok Re:Re:Re:reakcie

Prepáč si úbohý primitív a takýto ako si ty volia zlo, zlobu a nenávisť šíria medzi občanmi, si proste hyena, zalez a viac sa neozývaj, si proste chudáčik,úbožiak a takí ste všetci vy , ktorí by Dávidíka utopili v lyžke vody, vy čo spínate ruky, vy kostolníci uvedomte si už konečne, že ste zloba Ľubochne.

Dátum 17.10.2014
Vložil Určite nie ALBÍN
Titulok Re:Re:Re:Re:reakcie

Prepáč pán Albín (Či albín? Tých je len 0,5% populácie a my máme tú smolu, že ťa máme v Ľubochni.), ale musím sa priznať, že ma veľmi teší, že ťa môj príspevok tak vytočil. Takto sa môžu čitatelia konečne dozvedieť, aký naozaj si a urobiť si o tebe úsudok. Takýmto jednoduchým spôsobom sa odhaľujú skutočné charaktery ľudí. Nie primitívnymi urážkami ako to robíš ty. Pozdravujem všetkých Olosových voličov, nech už sú či nie sú kostolníci. Ak má starosta takých voličov ako je "pán Albín", tak mu pánboh pomáhaj!

Dátum 09.10.2014
Vložil občan
Titulok SPOLUOBČANOM

Milí spoluobčania!
Skúste už prosím pochopiť, že voľba starostu je v podstate "súťaž" medzi kandidátmi. Neviem, prečo s tým máte problém. Sú dediny a mestá, kde je väčší počet kandidátov a nemá s tým nikto problém. Mám pocit, že vás to tu veľmi trápi. Veď koniec koncov, koho si na post starostu zvolíme, toho tu budeme mať! Neviem prečo sa diskusia zvrháva do osočovania, doteraz bola na slušnej úrovni. Každý tu samozrejme môže vyjadriť svoj názor. Aj ten môj je, že zmena by sa zišla. Som prisťahovalec zhruba od toho obdobia ako sa stal starostom terajší starosta a musím povedať, že keď som sa sem prisťahoval vyzerala Ľubochňa lepšie ako teraz a stretám sa s týmto názorom aj mimo Ľubochne s ľuďmi, ktorí sú zvonka a Ľubochňu navštevujú. Takže aj preto by som zmenu uvítal. Myslím, že terajší starosta robí pre rozvoj obce len veľmi málo. A ešte na margo kostola. Ja vídam oboch kandidátov v kostole, takže neviem aké merítko občania máte na tzv. kostolníkov a nekostolníkov... Čudné kastovanie. Tým, že chodí niekto do kostola a je veriaci? Podľa tohto sú obaja kandidáti veriaci - kostolníci, no myslím, že rozhodujúce je ich svedomie. Takže skutočne, skúste to prijať triezvo a buďte radi, že je tu konkurencia na post starostu. A myslím, že lepšiu konkurenciu proti terajšiemu starostovi už v tejto obci nenájdeme.

Dátum 09.10.2014
Vložil Jozef Olos
Titulok použitie ľubochnianskej hymny

Chcem reagovať na príspevok, ktorý chce poukázať na to, že na mojej volebnej stránke je použitá inštrumentálna verzia ľubochnianskej hymny bez súhlasu autora.
Ján Štefánek ako autor hudby a textu ľubochnianskej hymny nám dal súhlas na úpravu piesne do klavírneho podania, spomalenie tempa, drobné dynamické a melodické úpravy podľa cítenia klaviristu, ktorý túto skladbu aj spracoval do digitálnej podoby, výlučne pre použitie tejto webovej stránky. Interpret si nepraje byt menovaný ale nestotožňuje sa s osobou originálneho interpreta ľubochnianskej hymny.

Dátum 29.09.2014
Vložil Marian Stanco
Titulok podpora novemu starostovi

Budem Ta volit, lebo Lubochna si zasluzi zodpovedneho starostu.Budem sa modlit aby na Slovensku uz skoncila era starostov zlodejov a klamarov...

Dátum 07.10.2014
Vložil občan
Titulok Re:podpora novemu starostovi

Budem Ta volit, lebo Lubochna si zasluzi zodpovedneho starostu ..(Pán Stančo aj zodpovedných ľudí si Ľubochňa zaslúži, čo vy rozhodne nie ste.. Hádzať do komunálneho odpadu sutinu, kamenie a zvyšky pôdy po oprave vášho veselého domčeka to je určite zodpovedné. Taktiež neviem čím kúrite ale po okolí sa šíry neskutočný zápach)plasty patria do odpadu a nie do pece..o susedských vzťahoch sa nebudem radšej ani zmieňovať , slušný pozdrav Vás a vašej rodiny je asi neprekonateľný blok..to hovorí za všetko.. Koľko vlastne bývate na Ľubochni keď máte taký prehľad o dianí?..

Dátum 08.10.2014
Vložil RO
Titulok Re:Re:podpora novemu starostovi

občan: ako ťa naštvalo že niekto podporil Olosa :-) najprimitivnejsi utok na človeka, ktorý povedal názor, ktorý sa nám nepáči je napadnutie urážaním :-) ....kebyže ti ide o zlepšenie života na tvojej ulici tak to neriesis takto, ale takticky a konkretne s danou osobou...

Dátum 08.10.2014
Vložil občan
Titulok Re:Re:Re:podpora novemu starostovi

Pravda ktorá sa dá dokázať je urážanie? Keď platí za smeti rovnako ako ten kto vie separovať odpad? tak potom si primitív ty občan..platís za bordel ktorý on robí aj ty..a taktické riešenie je aké podľa teba..nahlásenie na životné prostredie? Ty taktik...ale máš pravdu pán Olos to vyrieši a bude za nedbaleho občana vykonaná modlitba a v nedeľu výkop na futbalovom ihrisku...

Dátum 08.10.2014
Vložil RO
Titulok Re:Re:Re:Re:podpora novemu starostovi

všetko je to o tom akym sposobom tu pravdu zdelis a hlavne kde.Určite toto nie je miesto kde to patrí a určite tymto arogantným a hnevlivým sposobom ( ktorý neprameni z nejakeho odpadu ale z toho ze podporil Olosa ) nič nezmenis... a ked by už sme riesili realne riesenie kolko krat si prisiel s dobrou volou za nemenovaným a priatelskym sposobom si s nim pokecal o kladoch a zaporoch toho čo robi?opisal si mi situáciu ako keby to robil niekto iny nie prave on čo by na to hovoril atd. komunikačných sposobom je m XYZ. A ked by už islo o Olosa.. kebyze je kompetentny a oslovený na tuto vec určite to vyriesi a nemal by s tým najmenši problem. To že je muž konajuci dokázal pri vedení základnej skoly, kde sa urobilo kopec veci.. a taktiež pri TJ Havran, či už ako trener... alebo pri kordinacii rekonstrukcii alebo získavanie penazi z projektov, alebo obohatenie obce akcii v rámci ZS Lubochna alebo TJ.A čo si kto robi vo volnom čase... ci chodi do kostola alebo na futbal je jeho osobná vec do ktorej ťa nič. :-)

Dátum 08.10.2014
Vložil občan
Titulok Re:Re:Re:Re:Re:podpora novemu starostovi

asi nevieš rozlíšiť hnev a aroganciu.. sú na to cvičenia skús pohľadať na nete.. :-) a poprosím čítať podrobne, Olosa som do prvej témy nezapojil tak skús čítať pozorne aj na to sú určené cvičenia na nete.. :-).. a na margo chodenia do kostola, je mi šuma fuk či tam chodí alebo nie,.. zasa nečítaš pozorne.. reagoval som na jeho volebnú kampaň...:-) cirkev a šport.. ale nechápeš...

Dátum 08.10.2014
Vložil RO
Titulok Re:Re:Re:Re:Re:Re:podpora novemu starostovi

hovori ti nieco čitanie medzi riadkami? a hovori ti nieco čitanie s porozumenim? ak ano tak vies ze jeho volebna kampan nie je len cirkev a šport :-) ak si jeho volebny program nestihol docitat alebo si ho zabudol mas ho vlavo v menu :-)

Dátum 08.10.2014
Vložil Občan
Titulok Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:podpora novemu starostovi

ďakujem ti za info . a hlavne porozumenie pretože pri písaní s tebou je toho porozumenia treba strašne veľa.. :-)... a ozaj keď prídeš na túto stránku hrá tam ľubochnianska hymna.. vieš že je to dielo ktoré má autora? na tejto stránke je zverejnená bez jeho súhlasu..to je poriadku? je to osvojovanie si cudzej veci pán dokonalý... ale jasné ty toto nemôžeš ani vedieť pretože to nie je písane medzi riadkami...:-)

Dátum 08.10.2014
Vložil RO
Titulok Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:podpora novemu starostovi

ako vieš? možno majú :-)

Dátum 09.10.2014
Vložil občan
Titulok Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:podpora novemu starostovi

viem , vravel to sám autor.... ale ty ani nevieš kto to je...

Dátum 10.10.2014
Vložil RO
Titulok Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:podpora novemu starostovi

haha skor ty nevies kto je autor.-)

Dátum 09.10.2014
Vložil Albín
Titulok Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:podpora novemu starostovi

Toto sú primitívne pripomienky a úvahy, ktoré tu vediete medzi sebou, sú to krčmové reči a vydiskujte si to spolu v Skalke, keď bude Majo slúžiť, a ten to uvedie na pravú mieru.........

Dátum 09.10.2014
Vložil XX
Titulok Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:podpora novemu starostovi

Jeho volebná kampaň čerpá kopec vecí čo rieši už teraz súčasný starosta alebo sú tam veci,o ktorých sám pán Olos vie,že sú nesplniteľné. Ale keď vtáčka lapajú pekne mu spievajú...takže treba do predvolebného programu zaradiť všetko čím oblbnúť ľudí. Na sport obec prestala prispievať kvôli tunelovaniu...deklarovali úžasné metre komína a kilometre roksoru z ktorého si istý pán neskôr urobil plot okolo pozemku. A ďalšia vec čo ma trápi je, že kandidáti na poslancov (prívrženci p.Olosa) keď zbierali podpisy na kadidátky osierali niektorých ľudí veľmi škaredo (to ich asi učia v kostole takto "spájať" občanov).A im dali podpis aj ľudia čo do kostola nechodia,zatiaľ čo oni katolíci svojim "protivníkom" odmietli aby nepodporili nikoho iba seba.A je tiež verejné tajomstvo, ako si už dopredu so svojimi kamarátmi učiteľmi porozdeľovali posty v škole...Hotová cirkevnícka mafia...Ak máme mať takéto zastupiteľstvo tak ďakujem pekne.Už tu sa prejavuje ako budú všetci Olosovci pomáhať aj iným ako kostolníkom a športovcom...Myslím si, že Ľubochňa sa pri súčasnom starostovi zdvihla z dna a dlžôb úžasne a pán Olos chce už len zlízať smotanku...Mal by sa držať toho, čo vie najlepšie...riaditeľovaniu školy PS: Ružomberčania majú isto lepší prehľad o Ľubochni ako sami ľubochňanci

Dátum 09.10.2014
Vložil občan
Titulok Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:podpora novemu starostovi

Pán XX. Viete mi povedať odkiaľ máte informácie o tunelovaní TJ? veľmi by ma to zaujímalo... viete o nejakých dôkazoch?

Dátum 09.10.2014
Vložil obcan
Titulok zlodej

Je dobré keď zlodej kričí chydte zlodeja.Ktorý starosta za tak krátky čas dokázal zveladit svoj majetok ako nas.Starosta by mal brat všetky organizácie ako rovnocenné.Taký vzťah ako ku hasičom čo je správne mal by mať ku všetkým.To starosta vnáša nevraživosť medzi ľudí.Veď kopec ľudí pomáha hasičom,tj,škole aj dôchodcom.Robia to zadarmo a vo voľnom čase.

Dátum 15.10.2014
Vložil predseda DHZ Ľubochňa Miroslav
Titulok Re:zlodej

na túto tému som sa už vyjadril ...občan prečítaj si to pozorne..je to dané zákonom.. nechápem prečo do tejto diskusie zapájate hasičov Ľubochne...DHZ sa tu do diskusie nezapája...
tu je dôvod prečo sa obec alebo starosta musí zapájať do spolupráce z DHZ..
Orgány DHZ:
a .Výročná členská schôdza DHZ
b.Členská schôdza DHZ
c.Výbor DHZ
d.Revízna komisia (revízor) DHZ
5.Najvyšším orgánom DHZ je VČS DHZ. Koná sa jedenkrát v roku a zvoláva ju výbor DHZ. Schvaľuje správu výboru o činnosti a hospodárení, plán činnosti a rozpočet.
6.Raz za 5 rokov volí výbor DHZ, a to: predsedu, podpredsedu - veliteľa DHZ a ďalších členov výboru, revíznu komisiu (ďalej len RK) - revízora a delegáta na Okresné valné zhromaždenie delegátov DHZ resp. Územné valné zhromaždenie delegátov DHZ. Zmeny v orgánoch DHZ môže vykonať každá členská schôdza DHZ, pokiaľ sú k tomu vážne dôvody.
7.Členská schôdza DHZ (ďalej len ČS DHZ) je najvyšším orgánom v čase medzi dvoma VČS DHZ. Schádza sa podľa potreby, spravidla dvakrát v roku a zvoláva ju výbor DHZ.
8.Výbor DHZ riadi činnosť DHZ medzi ČS DHZ. Schádza sa podľa potreby, najmenej však 4-krát v roku.
9.Spolupracuje s obecným resp. mestským zastupiteľstvom, starostom obce, primátorom mesta pri zabezpečovaní úloh ochrany pred požiarmi a rozvoja obce resp. mesta.
10.Revízna komisia - revízor kontroluje hospodárenie DHZ a sleduje plnenie prijatých úloh v DHZ. O výsledku podávajú správu ČS DHZ a VČS DHZ.
11.Štatutárnym zástupcom DHZ je predseda, tajomník a ďalší poverený člen výboru DHZ, ktorí v jeho mene konajú a zastupujú ho.
12.Zásady rokovania orgánov DHZ a ich počty vymedzuje Rokovací poriadok DPO SR.

Dátum 09.10.2014
Vložil Viera Krúpová
Titulok Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:podpora novemu starostovi

Vážený pán XX,
tieto tvrdenia sú veľmi odvážne....
Nakoľko:
Som kamarát - učiteľ , a ubezpečujem Vás, že žiadny post v ZŠ nemám..... /samozrejme - pre mňa je pracovne najväčším postom moja práca ako taká/.
Som veriaci človek a určite do žiadnej imaginárnej "cirkevnej mafie" nepatrím.
A som aj kandidátkou na post poslanca OZ a zodpovedne vyhlasujem, že pri získavaní petičných podpisov, som nikoho neklamala.
A preto si myslím, že je vhodné, aby ste si najskôr vždy zodpovedne uvážili, čo vyslovíte resp. napíšete a zbytočne neosočovali ľudí.
Prajem pekný večer.

Dátum 29.10.2014
Vložil Cls
Titulok Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:podpora novemu starostovi

Hlavne ste úžasní ritolezi! Toto nie su voľby, toto je puč, a len v skratke: ešte nikomu sa nepodarilo viac rozhádať ľudí ako Vám, ale Vám to tak vyhovuje a tak to budete mat. Len sa potom nezabudnite s toho všetkého vyspovedat.

Dátum 08.10.2014
Vložil RO
Titulok Re:Re:podpora novemu starostovi

občan: a ešte by si sa čudoval ze Ružomberčania vedia o kopec veciach, ktoré sa deju a konaju v obci Ľubochňa.. a maju otvorene oči a triezvi pohlad....nie ako polovička občaňov Ľubochne... ktorí su bud neinformovani, alebo su manipulovaní polovičnými pravdami alebo dokonca nepravdami atd.

Dátum 08.10.2014
Vložil obcan
Titulok Re:Re:Re:podpora novemu starostovi

Hlavné že polovica Ružomberku žije v Ľubochni a platia tu dane a majú triezvy pohľad na vec..potom máš určite pravdu a vedia o dianí v Ľubochni... Prosím ťa zobudil si sa?dobre ráno ti prajem..

Dátum 08.10.2014
Vložil RO
Titulok Re:Re:Re:Re:podpora novemu starostovi

o tomto sa s tebou ani nebudem baviť... by to bola strata času...

Dátum 09.10.2014
Vložil Albín
Titulok Re:podpora novemu starostovi

Občane, to sú silné reči a ničím nepodložené, byť Dávidíkom, tak podám na teba trestné oznámenie a sakramensky by si pykal, možno aj kriminálom, a človeče kto si, keď ťa nepoznám, kde bývaš? hm

Dátum 12.09.2014
Vložil vlek
Titulok Anna

... nechystáte nejaku rekonštrukciou vlekov? niekedy mam strach o deti, či tie laná nepadnú...

Dátum 22.09.2014
Vložil Volič
Titulok Re:Anna

Lyžiarsky vlek v Ľubochni tak ako každé iné vleky musí prejsť revíznou kontrolou. Každoročne je vykonávaná revízna kontrola, a vlek spĺňa bezpečnostné predpisy na prevádzku. Samozrejme patrilo by sa obnoviť vlek, ale tí ľudia, ktorí sa starajú vo svojom voľnom čase o tento vlek robia čo sa dá. Financie navyše by každý uvítal.

Dátum 14.08.2014
Vložil Anka
Titulok vandalizmus

Dobrý deň p. Olos, už viac krát sa mi stalo, že keď som išla v noci domov, tak počas barových akcií alebo po nich mládež v okolí námestia robili bordel, agresívne správanie voči sebe a okolo idúcim a pod. vedeli by ste s tým ako starosta obce niečo spraviť?

Dátum 15.08.2014
Vložil Jozef Olos
Titulok Re:vandalizmus

Vandalizmus je určite vážny problém, s ktorým majú problémy asi vo všetkých slovenských mestách a obciach. Veľkým nedostatkom Ľubochne je, že nemá fyzicky zriadenú policajnú stanicu, tak ako tomu bývalo voľakedy. Dokonca by bolo veľmi žiaduce, keby obce dolného Liptova (Ľubochňa, Hubová, Švošov, Stankovany a Komjatná) boli pôsobiskom osobitného obvodného oddelenia policajného zboru. Tým pádom by tu policajti boli fyzicky prítomní nonstop. Táto téma je ale v kompetencií ministerstva vnútra a viem, že je len veľmi malá šanca, aby sa v tomto niečo zmenilo. Preto treba hľadať možnosti, ktoré sú reálne. Tu určite treba využiť nové prvky ako je kamerový systém. Samozrejme treba veľmi citlivo nastaviť rozmiestnenie kamier a spolupracovať pri tom aj s majiteľmi a prevádzkovateľmi barov, reštaurácií, prípadne iných dôležitých miest a nehnuteľností. Veľmi dôležité je, aby sa vážne komunikovalo aj s prevádzkarmi disko baru nad potravinami CBA. Práve návštevníci tohto zariadenia v minulosti mali veľký podiel na vandalizme v Ľubochni. V súčasnosti mám len nejasné informácie o stavebných úpravách v týchto priestoroch a je otázne aký typ zariadenia nájomníci pripravujú. Riešenie vidím teda hlavne v neustálej komunikácií so všetkými, ktorí akýmkoľvek spôsobom majú čo do problému vandalizmu povedať. Aj v škole som vždy zástancom skôr prevencie ako represie.

Dátum 12.08.2014
Vložil Peter
Titulok Ihrisko a chata

Pán Olos..ľudia ako takí sú kritickí a samozrejme nevidia pozitívne veci, ktoré ste ako riaditel školy a predseda TJ realizoval..........ale otázka na Vás...hodláte vylepšiť do volieb vzhľad ihriska? Nie som totiž športovec, ale ako občana ma irituje vzhľad miestneho ihriska...ako aj chaty na Krátkom...Myslím, že odpadky okolo hracej plochy a prerastené kríky pri vstupe nie sú až tak záležitosťou financií, či...?

Dátum 12.08.2014
Vložil Jozef Olos
Titulok Re:Ihrisko a chata

Pozdravujem Vás, pán Peter.
Ako ste sa vyjadrili ľudia sú kritickí, ale napriek tomu verím, že výsledky mojej práce v pozitívnom zmysle prevážia tie, ktoré sú podrobované kritike. Veď kto robí, robí aj chyby. Na druhej strane je mojou snahou každú konštruktívnu kritiku využiť na zlepšenie mojej práce v prospech občanov a obce Ľubochňa.
Čo sa týka Vašej otázky - šatne na futbalovom štadióne (ihrisko je majetkom obce) ako aj chata na Krátkom sú majetkom občianskeho združenie TJ Havran Ľubochňa. Toto združenie, na čele ktorého v pozícii predsedu pôsobím už pár rokov je združením dobrovoľníkov. Väčšinu prác okolo ihriska, aj okolo chaty, prípadne lyžiarskeho vleku realizujeme v rámci dobrovoľných prác a brigád. Snažíme sa, aby všetky naše zariadenia boli v čo najlepšom stave, a aby slúžili nielen členom TJ Havran, ale všetkým občanom Ľubochne a športovcom, ktorí k nám zavítajú. Iste, dané objekty nie sú v takom stave ako by sme chceli a máte pravdu, že nie je to len otázka financií, ale aj otázka nášho voľného času, prípadne výchovy návštevníkov, najmä ihriska. Naším cieľom je aj cez rôzne projekty zabezpečiť, aby priestory futbalového štadióna, chaty na Krátkom a vleku boli v čo najlepšom stave a to nielen pred voľbami.

Dátum 12.08.2014
Vložil Miro
Titulok Re:Re:Ihrisko a chata

Prečo TJ prevádzkuje- neprevádzkuje chatu na Krátkom....tá chata si pamätá aj lepšie roky svojej slávy, či....?prečo je vlastne chata v tak zúfalom stave? Čistota a poriadok predsa nie sú záležitosťou velkých finančných výdavkov....

Dátum 13.08.2014
Vložil Jozef Olos
Titulok Re:Re:Re:Ihrisko a chata

Pán Miro.
TJ chatu na Krátkom prevádzkuje preto, že je jej majetok a je zatiaľ jedným z dôležitých zdrojov naplnenia príjmovej časti rozpočtu. Lepšie roky slávy si ja osobne spájam s iným štandardom ktorý, na ubytovanie stačil v tej dobe a dnes. Osobne si myslím, že chata nie je v zúfalom stave. Od roku 2010 sme v nej preinvestovali vyše 30 tisíc €. Či už to bolo nové kúrenie s krbom, zásobníkovou nádržou, a obojživelníkom, alebo začatie rekonštrukcie sociálnych zariadení (výmena sanity), ďalej sme vymenili vnútorné vybavenie izieb síce nie za nový nábytok ale za už použitý od rôznych darcov. Vynovili sme zariadenie kuchyne, kde sa aj zrekonštruoval strop. Obnovilo sa tapacírovanie všetkých stoličiek na chate, čiastočne sa zrekonštruovali rozvody elektroinštalácie. Vytvorila sa druhá spoločenská miestnosť s možnosťou sledovania TV. Zabezpečili sme podľa predpisov vodný zdroj ktorý je nad chatou.
Myslím si, že nie je toho málo čo sa podarilo urobiť a stálo nás to veľa financií aj dobrovoľnej brigádnickej činnosti. Určite, ale máte pravdu, sú tu aj veľké rezervy v udržiavaní poriadku a čistoty. V minulosti TJ prevádzkovala aj ubytovacie zariadenie pri kúpalisku a zamestnávala ľudí na pracovné zmluvy. V súčasnom stave, väčšinu prác zabezpečujeme dobrovoľníckou činnosťou. Určite ale treba aj tieto nedostatky odstrániť a musíme nájsť spôsob aby chata bola čistá, a aby spĺňala súčasné štandardy na ubytovanie ako turistická ubytovňa v krásnom prostredí Veľkej Fatry.

Všetky práva vyhradené 2014 © Jozef Olos

Tvorba webu zdarmaWebnode